اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری پنجم
نوشته شده توسط : شبنم

پیام نوشتم زبهر یادگاری....
به عمر خود ندارم اعتباری...
اگر زنده بودم باز مینویسم...
اگر مرده ام همین باشد یادگاری...

www.tanabedar.loxblog.com

تنهایی تلخ است...
تلخ مثل نگاه نوازنده ای که با دستهای بریده به پیانو مینگرد
کنج دلم قبرستانی است پر از احساس هایی که زنده بگور شده اند بنام بغض...

www.tanabedar.loxblog.com

خدایا.....
من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم...
نامم را گذاشتند با جنبه...
بی انکه بدانندٰ.خندیدم تا صدای شکستن دلم را نشنوند...

www.tanabedar.loxblog.com

ماهی به اب گفت بی تو میمیرم...
آب خواست امتحانش کنه گفت:میرم به حرفات فکر میکنم...
رفت و زود برگشت...
اما تا برگشت ماهی مرده بود...
هیچ وق با نبودنت کسی رو امتحان نکن شاید وقتی برگردی دیگه هیچ وقت نبینیش....

www.tanabedar.loxblog.com

زندگی مثل آب تو لیوان ترک خورده میمونه...
بخوریش تموم میشه...نخوریش حروم میشه...
از زندگیت لذت ببر...چون در هر صورت تموم میشه...
از طرف مرجان

www.tanabedar.loxblog.com

سوختن قصه شمع است ولی قسمت ماست...
شاید این قصه جدایی ما کار خداست...
انقدر سوخته ام از سر بی تقصیری...
که جهنم نگذارد بر من تاثیری...
از طرف مرجان

www.tanabedar.loxblog.com

چه کنم با غم دنیا که چنین کرده غریبم...
مگه عشق من هوس بود که اینقدر خارو ذلیلم؟...
من که عشقم پاک بود.مثل عشقای خدایی...
چرا باید بسوزم تو این آتش جدایــــــــــی؟؟؟؟

www.tanabedar.loxblog.com

همه دردم این بود...!!!
عشقش بودم....
وقتایی که عشقش نبود...

www.tanabedar.loxblog.com

تو را به رخ شقایق ها میکشم...
و میگویم:تا گل من هست زندگی باید کرد!!!!

www.tanabedar.loxblog.com

به سلامتی کسی که وقتی بغلش کردم تمام بدنم لرزید...
نه واسه خوشحالی و عشق بازی ها...
واسه ترس از فردای بدون او...

www.tanabedar.loxblog.com

حال مرا لک لکی با بال شکسته میفهمد...
که ماند و تماشا میکند کوچ جفتش را...

www.tanabedar.loxblog.com

تمام حرف مجنون یک کلام است...
"نفس"بی یاد "لیلایم" حرام است

www.tanabedar.loxblog.com

بادی که بوی پیراهنت را می اورد...
ده درصدش هواست. نود درصدش شراب

www.tanabedar.loxblog.com

برگها هنگامی میریزند که فک میکنند طلا شدن...
پس اینقدر مغرور نباش...

www.tanabedar.loxblog.com

تو رفتی و من اب میریزم پشت سرت...
شاید دوباره برگردی...
نمیدان کی و کجا همدیگر را خواهیم دید...
اما امیدوارم وقت دیدار بی تفاوت از کنار هم نگذریم...

www.tanabedar.loxblog.com

عابرانی که از کنارم رد میشوند..


مست عطر تنم میشوند...


نامش را که میپرسند دلم میلزد...


چگونه بگویم خاطرات توست...

www.tanabedar.loxblog.com

به سلامتی دلی که هزار بار شکست...


اما هنوز شکستن بلد نیست...

www.tanabedar.loxblog.com

از تمام دنیا شانه ای میخواهم برای سرم...


و سری برای شانه ام...


کسی خسته نیست از این بالش های پری؟؟؟


www.tanabedar.loxblog.com

 





:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 1030
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: